Vill ditt företag sponsra oss och på så sätt bidra till en verksamhet som arbetar utjämnande och för alla? Kontakta då info@vhsk.se

Nedan följer några prisexempel för sponsring men samtliga paket och anpassade lösningar kan ordnas efter behov så som till exempel skyltar och marknadsförening på tävlingar eller särskilda lösningar för arrangemang.

Namn på stallet

Skylt sitter belyst med skyltläge mot E20. Namnet på stallet omnämns i daglig verksamhet med cirka 200–300 uppsittningar i veckan. Även i inbjudningar till tävlingar med mera med cirka 1000–2000 starter varje år.

200 000 kronor

Häst

Företagets namn blir en del av hästens namn. ”Firmans Brunte”. Används i föreningens verksamhet och på tävling. När hästen startar på tävlingen används hästens namn i startlistor, program och ropas upp i högtalarsystem. 5 år. Skulle hästen förolyckas eller pensioneras från verksamheten tidigare ersätter föreningen med en annan häst återstående tid.

80 000 kronor

Box

Skylt på boxen i stallet, A4-format. Även namn på en samlad sponsortavla i entrén och på hemsidan. Kan köpas tillsammans med annat företag/ privatperson, då delas skyltytan. 5 år med möjlighet till förlängning.

20 000 kronor

Hinder

Hinder i företagets färger med logga. Används i verksamheten och på hopptävling. 5 år med möjlighet till förlängning.

20 000 kronor

Hage

Skylt på hagen. A2-format vid ingången till hagen, något upphöjd. Med texten ”hagen sponsrad av…”. 5 år med möjlighet till förlängning. Erbjudandet kan delas med andra och då delas även skylten.

10 000 kronor

Skylt i ridhuset 1 år

Förlängs med ett år i taget. Första året kostar 5000 kr, därefter 1000 kr per år. Nytt kontrakt per år.

5 000 kronor

Utrustningspaket

Utrustning till hästar och ryttare. Företaget exponeras på gemensam skylt utanför sadelkammaren.

2 000 kronor

Reklamskylt mot E20